Ett funktionsrikt Contact Center med köhantering och statistik.

– i molnet eller hos er!

contact-center-attendit

favico114 Contact Center – mer än telefoni

För att skapa en välfungerande contact center behöver man dels säkerställa att samtalen besvaras inom rimlig tid. Vidare behöver man även skapa en rättvis fördelning av samtalen bland de agenter som arbetar i contact centrat.

Ett contact center idag omfattar inte bara fördelning av samtal utan erbjuder även en rad verktyg såsom statistik och uppföljning. Just statistiken är vital i en kundtjänstlösning för att kunna följa upp verksamheten och säkerställa kvalitén. I våra lösningar tar vi även fasta på att en kundtjänst ofta handhar fler medier än bara röstsamtal. Med våra lösningar har ni öven möjlighet att inkludera e-post, chatt, sms, fax samt sociala medier. Samtidigt får ni möjlighet att priritera bland ärendena och få statistik.

Tillsammans med contact center lösningen kan ni även ta del av olika röstfunktioner som höjer er servicegrad ytterligare. Exempel på detta är att ni kan meddela den inringande parten vilket plats i kön denne har samt den beräknade väntetiden. Det finns dessutom möjlighet för den som väntar att även lämna sitt telefonnummer och blir uppringd istället för att väntar kvar i kön.

Genom det tillhörande administrationsverktyget hanterar ni själva er lösning och kan ändra bland köer, agenter samt ta fram statistik och rapporter.

Hur tillgängligt är ditt företag?

favico114 Varför Attendit?

Attendit har lång erfarenhet av att leverera kundtjänstlösningar. Vi har många nöjda kunder som dagligen arbetar med våra funktioner och där vår lösning är hjärtat i deras verksamhet.

Vi levererar kundtjänstlösningar till vår telefonitjänst Tele365 i molnet eller till din egna växel. Våra erfarna projektledare säkerställer att ni får en lösning som passar just er verksamhet.

Pdf-icon Ladda ner vårt produktblad →

Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation och låt oss berätta mer hur vi kan hjälpa just er att få nöjdare kunder och medarbetare.

Namn *

E-post och/eller telefonnummer *

Meddelande

* markerar obligatoriska fält